Zdarza się, zwłaszcza w zastosowaniu biznesowym, że standardowe poziomy ochrony antyspamowej nie wystarczają. Trzeba wtedy dostosować siłę filtrów nawet dla pojedynczego użytkownika
Bywa, że prowadzimy korespondencję z krajami z których często wysyłany jest spam - Rosji, krajów afrykańskich. Zdarza się, że treści przesyłanych maili mogą być jako spam zakwalifikowane - przesyłamy oferty, informacje o promocjach, czy potencjalnie niebezpieczne załączniki. W niektórych przypadkach filtry antyspamowe mogą uznać, że taka wiadomość jest niepożądana i błędnie oznaczyć ją jako spam.
Dlatego też wprowadziliśmy nową funkcjonalność - ustawienie poziomu ochrony antyspamowej dla całego serwera i dla indywidualnego konta. Po zalogowaniu się do Panelu Zarządzania Serwerem można ustawić dla całego serwera poziom ochrony wysoki:
Z kolei dla pojedynczego konta z którego prowadzimy korespondencję z zagranicą - niski:
Można też ustawić odwrotnie - dla całego serwera obniżyć poziom ochrony antyspamowej, a dla pojedynczych kont zwiększyć siłę filtrowania.
Zapraszamy do zapoznania się z nową funkcjonalnością oraz pomocą dotyczącą ustawień filtrów antyspamowych.