OdnośnikiDo góry Share via Share via... FacebookOstatnie zmiany × Możliwe problemy związane z obsługą poczty elektronicznej Dlaczego nie otrzymuję maili od niektórych nadawców? Dlaczego nie mogę wysyłać wiadomości? Dlaczego wciąż otrzymuję maile od nadawcy którego dodałem do czarnej listy? Dlaczego nie otrzymuję maili od nadawcy którego dodałem do białej listy? Dlaczego nie otrzymuję maili od niektórych nadawców? Może być wiele przyczyn nieotrzymywania poczty od niektórych nadawców. Przede wszystkim powinieneś: Sprawdź w panelu serwera czy nie dodałeś nadawcy do czarnej listy. upewnić się, że nadawca wpisał poprawnie Twój adres e-mail. Sprawdzić na liście kont czy to konto nie przekroczyło lub nie zbliża się do limitu zajętości. Sprawdzić na w informacjach o serwerze czy nie przekraczasz limitu zajętości dla całego serwera Jeżeli nie przyniesie to rozwiązania - napisz maila na adres biuro@i-host.pl podając adres nadawcy, oraz datę i dokładną godzinę wysłania maila, sprawdzimy co się stało Dlaczego nie mogę wysyłać wiadomości? Jeśli korzystasz z klienta pocztowego (np. Thunderbird lub inny) sprawdź ustawienia programu. Więcej na ten temat znajdziesz tutaj. Zarówno w przypadku wysyłania poczty przez program, jak i z przeglądarki www powinieneś upewnić się, że adres odbiorcy jest wpisany prawidłowo. Nazwa adresu powinna wyglądać tak nazwa@domena.pl (np. janek@onet.pl). Sprawdź również, czy nie wprowadziłeś zbędnych znaków, a w przypadku wysyłki do kilku odbiorców - prawidłowo oddzieliłeś od siebie adresy e-mail. Warto mieć na uwadze, że niektóre programy blokują wysyłkę poczty, której nie został nadany tytuł wiadomości. Sprawdź rozmiar wiadomości - byc może jest ona zbyt duża. Informację o limitach wysyłanych wiadomości znajdziesz tutaj Zwróć uwagę na komunikat zwrócony przez Twój program pocztowy - z reguły informuje on o przyczynie problemu. Jeżeli nie wiesz co on oznacza - prześlij go do nas na adres biuro@i-host.pl Sprawdź czy możesz wysyłać wiadomości przez panel webmail. Jeżeli tak - może to oznaczać problem z konfiguracją Twojego programu pocztowego, problem z antywirusem blokującym pocztę wychodzącą, lub problem z łączem u operatora internetu z którego łącz korzystasz Dlaczego wciąż otrzymuję maile od nadawcy którego dodałem do czarnej listy? Upewnij się, że dodałeś poprawny adres z pola Return-Path. Informację, jak sprawdzić ten adres znajdziesz tutaj Dlaczego nie otrzymuję maili od nadawcy którego dodałem do białej listy? Upewnij się, że dodałeś poprawny adres z pola Return-Path. Informację, jak sprawdzić ten adres znajdziesz tutaj